Головна > Local SEO
Local SEO (локальне СЕО) - це процес підвищення позицій сайту в органічній видачі Google за геозапитами, наприклад, "алерголог запоріжжя".
Для місцевих бізнесів — від медцентрів і салонів краси до сервісних центрів та офлайн магазинів — локальне СЕО просування є ключем до залучення цільової аудиторії та зростання продажів. Це потужний інструмент, що робить ваш бізнес помітним для місцевих жителів, будуючи впізнаваність та довіру.
Щоб підвищити позиції сайту в пошуковій видачі Google, потрібно провести внутрішню та зовнішню оптимізацію.
Внутрішня оптимізація спрямована на поліпшення якості та зручності сайту для користувачів. Вона включає в себе такі заходи:
Технічний аудит,
Оптимізація контенту,
Оптимізація структури,
Оптимізація метатегів.
Зовнішня оптимізація спрямована на підвищення авторитетності сайту в очах пошукової системи Гугл. Вона включає в себе такі заходи:
Здобуття посилань з авторитетних сайтів,
Створення соціальних мереж та груп,
Участь у тематичних форумах та спільнотах.
Просування сайту є довгостроковим процесом, який вимагає регулярної роботи. Однак, при правильному підході, воно може принести значні результати.
Якщо у вас немає часу або досвіду для проведення просування сайту самостійно, ви можете звернутися до наших спеціалістів.
Аналіз сайта;
Пошукова СЕO оптимізація;
СЕО тексти;
SEO просування сайту в Гугл;
Сайти послуг та інтернет-магазини;
Нові \ старі сайти;
Терміни: 6-8 міс;
ТОП 3-5-10;
Ціна від 5 000 грн.\сайт;
Працюємо на результат.
Пишіть або дзвоніть. Будемо раді допомогти!
Перший етап під час розкрутки з нуля – складання семантичного ядра сайту відповідно до ніші бізнесу й запитів користувача та розробка структури сайту. Надалі всі сторінки сайту наповнюються відповідним до тематики розділу та сторінки контентом з ключовими словами із семантичного ядра. Водночас важливо регулярно оновлювати контент на сайті, щоб пошукові системи «бачили» сайт.
Результати локального СЕО пошуку відрізняються від звичайних результатів пошуку.
Наприклад візьмемо запит "мебель для ванной".
Спочатку Google покаже кілька відповідних рекламних оголошень, а потім безпосередньо так званий пакет локальних карт, який виділяє топ-3 зі списку компаній, зареєстрованих в Google My Business в локальному пошуку і відповідних запиту. І вже нижче розташовані результати органічного пошуку.
Така гіперлокальна видача – спосіб, за допомогою якого Google пов'язує пошук з відповідними компаніями, що знаходяться у безпосередній близькості до користувача, який звернувся із запитом. І звичайно, саме ці компанії з топ-3 гіперлокального пошуку отримають максимум кліків із видачі.
Є запитання? Звертайтесь