Що почитати кліенту

Іnternet & SEO

Google скорректировал алгоритм генерации заголовков для мультиязычных сайтов

21:50 по Гринвичу +2 • 07 червня 2022 р.

  Google повідомив про внесення алгоритмічного коригування в генерацію заголовків для сторінок багатомовних сайтів, або тих, що використовують у тайтлах транслітерацію. Тепер, якщо тег title не відповідає мові сторінки, Google може змінити його відповідно до мови вмісту.

  Тому власникам таких сайтів рекомендується подбати про те, щоб заголовки відповідали мові та/або алфавіту основного вмісту сторінок.. 

  За даними Google, найпоширенішою практикою є додавання англійської версії до оригінального тексту заголовка. Наприклад:

गीतांजलि की जीवनी - Geetanjali Biography in Hindi

  У цьому випадку заголовок складається з двох частин (розділених дефісом), і вони виражають те саме різними мовами (хінді та англійською). При цьому сам документ написаний лише на хінді. Google, виявивши цю невідповідність, використовуватиме лише текст заголовка на хінді.

  У разі використання транслітерації в тегах title, Google також згенерує альтернативний заголовок, використовуючи той алфавіт, який представлений на сторінці.

Джерело: Google Search Central

Google Lens приходить у Chrome для пошуку за зображеннями з веб-сторінок

19:00 по Гринвичу +2 • 26 травня 2022 р.

  Google працює над кращою інтеграцією своїх інструментів візуального пошуку з Google Lens до свого браузера, щоб включити нові типи пошуку, які можуть ідентифікувати те, що ви бачите, а не просто шукати те, що ви вводите. Сьогодні Google запроваджує новий спосіб використання Google Lens на робочому столі. 

ВІДЕО

  Іншими словами, він пропонує спосіб використовувати зображення як відправну точку для нового пошуку з веб-сторінки, на якій ви знаходитесь, замість вимагати, щоб ви запускали новий запит про зображення з пошуку зображень Google або вводили стандартний текстовий пошук на Google. com.

  Google повідомляє, що нова функція з сьогоднішнього дня доступна для всіх користувачів Chrome і є частиною її масштабніших зусиль, спрямованих на те, щоб допомогти людям виконувати пошук більш інтуїтивно зрозумілими способами.

Джерело: Techcrunch.com

PPC\Ads

Google оголосив про запуск Центру прозорості реклами

9:20 по Гринвичу +2 • 1 квітвня 2023 р.

 Google запускає Центр прозорості реклами (Ads Transparency Center), де можна буде отримати інформацію про всі оголошення, що публікуються, і перевірених рекламодавців.

 Передбачається, що за допомогою Центру користувач у будь-який момент зможе отримати відомості про рекламу, яка йому демонструється в пошуку Google, на YouTube або партнерських майданчиках.

 Скориставшись пошуком на ім'я бренду в інтерфейсі Центру прозорості реклами, користувач зможе побачити:

Ви можете шукати оголошення, дізнатися більше про їх формат та дату останнього показу за допомогою Центру прозорості реклами.

Скористатися можливостями Центру прозорості реклами можна безпосередньо через інтерфейс сервісу або через інструмент My Ad Center, який відкривається при натисканні трьох точок поряд з кожним оголошенням. Тут також можна знайти інформацію про те, чи рекламодавець є перевіреним бізнесом, а також є можливість заблокувати оголошення або повідомити про порушення політик Google.

Ви можете швидко поставити лайк, заблокувати оголошення або поскаржитися на нього безпосередньо з оголошень за допомогою My Ad Center.

 У компанії вважають, що запуск Центру прозорості реклами сприятиме усвідомленій взаємодії користувачів із рекламою, яку вони бачать у Google. Ads Transparency Center, як і My Ad Center, дозволяють користувачам приймати обґрунтовані рішення щодо взаємодії з брендами в інтернеті, незалежно від того, де вони знаходяться.


Центр прозорості реклами стане доступним користувачам по всьому світу протягом найближчих кількох тижнів.

Джерело: Блог Google

Google Ads перестане показувати рекламу за ключовими словами, що очікують на розгляд

18:24 по Гринвичу +2 • 02 червня 2022 р.

Google Ads перестане показувати рекламу за ключовими словами зі статусом "на розгляді". Це означає, що з них не можна буде запускати рекламу, доки вони не пройдуть перевірку. Зміна набирає чинності негайно і буде повністю введена в дію протягом двох місяців.

  Перевірка ключових слів загалом займає один робочий день, тому рекламодавцям рекомендується планувати свої кампанії Google Ads з урахуванням цієї затримки.

Джерело: Search Engine Roundtable

Google Ads тестує новий функціонал для підвищення ефект. адаптивних оголошень

15:05 по Гринвичу +2 • 28 травня 2022 р.

  Нагадаємо, починаючи з 30 червня рекламодавці Google Ads більше не зможуть створювати та змінювати розгорнуті текстові оголошення. Форматом за промовчанням стануть адаптивні пошукові оголошення.

Джерело:

Google Ads додасть в Performance Max А/Б-тести та нову мету – офлайн-продажу

21:00 по Гринвичу +2 • 26 травня 2022 р.

  У кампаніях Performance Max запрацюють А/Б-тести, з'являться нова мета з офлайн-продажів, нові статистичні дані, рекомендації та показник оптимізації. Команда Google Ads анонсувала всі ці оновлення Google Marketing Live 2022.

  А/Б-тести для Performance Max запрацюють наприкінці 2022 року. Вони допоможуть підприємцям краще оцінити ефективність кампаній для бізнесу:

  Також протягом цього року для Performance Max стане доступна покращена статистика з даними по атрибуції, аудиторії, аукціонах та їх впливу на ефективність кампаній. За словами представників Google Ads, нова сторінка Insights зробить роботу алгоритмів прозорішими для рекламодавців.

  Нова мета - офлайн-продажу стане доступною для кампаній Performance Max найближчими місяцями. Ця мета також може використовуватися для оптимізації продажів у магазині, на додаток до чинної мети «Відвідування офлайн-точок продажів».

Також планується додати інструменти для оптимізації кампаній під сезонні акції в оффлайн-точках продажу. Вже влітку рекламодавці зможуть скористатися оцінкою оптимізації та отримати рекомендації для покращення ефективності своїх кампаній.

Джерело: Блог Google

Google My Business

За рік Google заблокував понад 115 млн фальшивих відгуків на Картах

17:30 по Гринвичу +2 • 05 квітня 2023

 Google підбив підсумки своєї боротьби зі спамом та шахрайством на Google Maps і в локальному пошуку.

 У 2022 році компанія заблокувала понад 115 млн відгуків та оглядів, що порушують політику Google, причому більшість із них було виявлено ще до публікації. Це майже на 21% фальшивих відгуків більше, ніж у 2021 році.

 Також, завдяки своїм новітнім розробкам, Google виявив і видалив 200 млн фотографій і 7 млн відео, які використовувалися в шахрайських цілях, були низькою якістю або порушували політику компанії щодо контенту.

 Крім того, у 2022 році Google припинив 20 млн спроб створення підроблених бізнес-профілів, що на 8 млн більше, ніж у 2021 році. Компанія також здійснила заходи захисту більш ніж 185 тис. підприємств, після виявлення підозрілої активності в їх профілях або спроб злому.

 Зазначимо, в січні поточного року Google оновив правила щодо публікації контенту користувача на Картах. Тепер до авторів марних або відверто шкідливих відгуків та оглядів, а також порушують правила фото та відео, застосовуються 3 види обмежень: короткострокові, довгострокові, а також часткові та повні.

Джерело: Блог Google 

Google почав показувати на Картах відгуки про компанії - Раніше вони відображалися лише у локальному пошуку

20:50 по Гринвичу +2 • 30 травня 2022 р

Google тепер показує коментарі та відгуки про компанії безпосередньо в мобільному інтерфейсі та додатку Карт. Це невеликі цитати з коментарів та відгуків людей, які вже скористалися послугами того чи іншого бізнесу, який, на думку Google, може зацікавити користувача.

Раніше Google неодноразово тестував показ відгуків у той чи інший спосіб на локальних панелях у Картах, але досі не відображав їх безпосередньо в картографічному інтерфейсі.

Джерело: Search Engine Roundtable 

Google припиняє підтримку програми Google My Business

21:00 по Гринвичу +2 • 8 травня 2022 р

У листопаді минулого року, коли стало відомо про перейменування Google My Business на Google Business Profile, Google попередив, що в якийсь момент припинить підтримку програми GMB.

Схоже, цей момент настав, тому що користувачі програми почали отримувати електронні повідомлення про те, що Google Мій Бизнес замінюється функціоналом Карт та Пошуку. За допомогою останніх двох сервісів надалі здійснюватиметься управління Google Профілями компаній.

У повідомленні також містяться рекомендації щодо встановлення Google Карт для iOS та Android, а також GIF-інструкція щодо їх використання для керування Профілем компанії.

Точної дати припинення роботи Гугл Мій Бизнес не повідомляється.

Веб-аналітика

Google Analytics 4 моделюватиме поведінку користувачів, які заборонили відстеження своїх даних

15:00 по Гринвичу +2 • 12 червня 2022 р

  Google Analytics 4 моделюватиме поведінку користувачів, які заборонили використання файлів cookie від Analytics. Це дозволить заповнити пробіли даних, які виникають через таких користувачів, повідомляється в довідці Google Analytics.

  При моделюванні даних, GA4 буде спиратися на відомості про тих відвідувачів сайту, які дозволили відстеження.

  Щоб моделювання працювало, на сайті має бути налаштований режим згоди – алгоритм, який настроюється в коді веб-сторінок. Такий режим дозволяє керувати роботою тегів залежно від того, чи дозволив користувач відстеження. Теги Analytics повинні завантажуватися на веб-сторінках раніше, ніж з'являється діалогове вікно з питанням cookie. Докладніше про згоду — у довідці Google Analytics.

  Для роботи поведінкового моделювання також потрібно, щоб:

  Змодельовані дані не підтримуватимуться в аудиторіях, звітах у реальному часі, сегментах, прогнозованих показниках, дослідженнях (за винятком таблиць довільної форми) та при експорті даних.

Джерело: Google Analitics 

Якщо у Вас виникли додаткові запитання. Звоніть: (050) 183 00 87